سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لنز عینک

لنز عینک جدید.

عینک جدید انتخابی از تجهیزات و درمان ها را متناسب با سبک زندگی شما ارائه می دهد. در اینجا چند گزینه محبوب دوربین وجود دارد.

قیمت بهترین عدسی عینک

1- پلی کربنات:

 اگر سبک زندگی فعالی دارید یا ورزش در فضای باز انجام می دهید، لنزهای پلی کربنات انتخاب خوبی برای مقاومت در برابر ضربه هستند.

 

2- از خراشیدگی جلوگیری می کند

این ویژگی برای افرادی که اغلب عینک خود را گم می کنند بسیار مفید است.

3- قطبش:

این درمان تابش خیره کننده را از بین می برد و دید را در همه شرایط بهبود می بخشد.

خرید عینک

4- عدسی فتوکرومیک:

این لنزهای هوشمند بسته به میزان نور مستقیم خورشید به طور خودکار تیره یا روشن می شوند.

 

 

عینک

محبوب ترین عینک طبی

هر ساله عینک های آفتابی جدید وارد بازار می شود و با توجه به سلیقه مردم رایج می شود. البته در برخی موارد عینک می تواند سال ها در بازار باقی بماند و به یکی از گران ترین عینک ها تبدیل شود، در اینجا چهار عینک محبوب را برای شما معرفی می کنیم.

 

1. عینک آفتابی مردانه.

عینک آفتابی مردانه شیک فریم شیکی دارد. WileyX یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین عینک های طبی مردانه در دنیای عینک است.این عینک آفتابی طراحی منحصر به فردی دارد که ترکیبی از طراحی زیبا و سبک اسپرت است و از مواد سبک وزن و بادوام قیمت بهترین عدسی عینک ساخته شده است. علاوه بر این، دارای محافظ جانبی است که آن را بسیار بادوام و مناسب برای استفاده در فعالیت های سخت تر می کند. علاوه بر جذابیت، ماندگاری آن نیز دلیل فروش بالای آن است.

 

2. عینک ورزشی طبی

امروزه افراد زیادی به سلامت و ورزش های مختلف علاقه مند هستند. بنابراین برای ورزشکارانی که حتما باید از عینک استفاده کنند، داشتن عینک مناسب و نشکن بسیار مهم است. این لیوان ها به سرعت در بازار مستقر شدند و طرفداران بسیاری را به دست آوردند. با چسباندن آن به صورت، دیگر نگران افتادن یا آسیب دیدن در حین ورزش نخواهید بود. یکی از مهمترین ویژگی های یک ورزشکار، توانایی تنظیم موقعیت چشم ها است. اگر ورزشکار هستید بهتر است عینک های ورزشی را امتحان کنید

.